ODPOVEDI TERMINOV
Cenjene stranke.
Vse pogosteje se dogaja, da na dogovorjeni termin zamujate, ali nanj enostavno ne pridete. Dan pred dogovorjenim terminom vam vedno skrbno pošljemo SMS, da vas na termin še posebej opomnimo. Za vašo storitev si planiramo eno uro do dve (odvisno od storitve). V času, ko vas ni, ker ste “pozabili” odpovedati termin nohtna stilistka po domače povedano ‘gleda v luft’ torej 2 uri ne more početi nič. Termin si stranke vedno določite same in vedno se vam prilagodimo v največji možni meri.
Prosimo vas le za korektnost. Seveda smo zelo razumevajoče, ko termin odpoveste zaradi bolezni, ali ko vmes poseže višja sila. Ne zdi pa se nam prav, da stranko pokličemo ob uri, ko bi morala že zdavnaj sedeti v salonu, dobimo pa odgovor “aja joooj, jaz sem na smučanju, pozabila sem vas poklicati.” S takšnim odnosom kradete naš čas, ki bi ga lahko namenile kateri od strank, ki zaradi naše prezasedenosti ne dobijo termina oziroma čas, ki bi ga lahko preživele doma s svojimi družinami.
To se ne dogaja samo v salonu, dogaja se tudi pri tečajih. Dogaja se, da se na tečaj prijavite ‘pomotoma’ in se kljub temu, da ste na mail prejeli predračun ter podrobne informacije o tečaju, ne odzivate na telefone in na maile. Za segmentom izobraževanj v Brillbirdu stoji ekipa, ki se trudi, da je proces izobraževanja pri nas čim bolj prijetna izkušnja tako za tečajnice kot za njihove modele. Da tečajnica po končanem tečaju prejme diplomo, da imamo za tečaj pripravljen material, da se tečaj izvede na najvišjem nivoju je proces. Proces, ki zahteva določen čas. Zato vas vljudno naprošamo, da se na tečaj prijavite le tisti, ki se nameravate tečaja tudi udeležiti. Enako kot pri nohtih – vedno razumemo primere bolezni in višje sile in vam v tovrstnih primerih uredimo drug termin tečaja. Zaradi primerov, ki so se nam dogajali v zadnjem času – punce so se prijavile na tri tečaje hkrati, prišle pa niso na nobenega; vas naprošamo, da spoštujete naše delo in trud. V procesu organizacije tečaja nastanejo tudi stroški, ki se nam ne povrnejo, če vas na tečaj enostavno ni. Res je, da se tovrstni “neprihodi” večinoma dogajajo pri istih osebah, pa vendar se nam zdi pomembno, da o tem spregovorimo, da se neprijetne situacije ne bodo ponavljale.
Da pa ne bo pomote, večina naših strank je res super! Veseli smo, da ste del naše zgodbe skozi leta in se z veseljem vračate k nam. Skrb za stranke in njihovo zadovoljstvo je naše glavno vodilo, trud in požrtvovalnost pa naš ključ do uspeha.